Forex Solutions Reviews


FX Solutions - informacje na temat Forex Broker, ocena, recenzje. Traders Rating 3.Reviews Aktualne oceny FX Solutions licencje i przepisy CFTC, NFA Oprogramowanie handlowe GTS Pro, GTS Web, GTS Mobile, FX AccuCharts Rozszerzone usługi FX Solutions, LLC 1 Route 17 South, Suite 260, Saddle River, NJ 07458 USA. FX Solutions została założona w 2001 roku przez dwóch weteranów biznesowych z zagranicą, którzy zdawali sobie sprawę z tego, że Internet mógłby dostarczyć handlowcy detalicznemu tej samej natychmiastowej informacji o cenie i umowie, która wcześniej była dostępna tylko dla przedsiębiorców bankowych za pośrednictwem prywatnych sieci Rozwiązania FX Firma forex otworzyła swoją firmę z pięcioma pracownikami, a od tego czasu wzrosła do ponad 70 profesjonalistów W 2003 r. FX Solutions stał się członkiem forex i rozpoczął handel na żywo w ramach Globalnego Systemu Handlowego GTS i rozpoczął badania nad rozwojem własnych praw rewolucyjny system wykrywania i dostarczania cen dałby detalistom pierwszą prawdziwą równość z profesjonalnym światem międzybankowym ders Szybkość i dokładność platform GTS pozwalają FX Solutions na obsługę klientów detalicznych, partnerów z białego znaku towarowego i instytucjonalnych partnerów handlowych Rozwiązania FX forex broker został uznany za jeden z najszybciej rozwijających się firm prywatnych w Ameryce przez magazyn Inc w trzech kolejnych latach świat zapełniony marketingiem i sztuczkami sprzedażowymi, zobowiązanie FX Solutions do jego handlowców pozostaje jedynym w swoim rodzaju rozwiązaniem dla pośredników finansowych oferującym swoim klientom handel metatraderem zarówno dla mobilnych, jak i stacjonarnych urządzeń mających bezpośredni dostęp do rynków światowych Poza tym dostępna jest również platforma mobilnych rozwiązań fx Proces finansowanie i wycofanie jest szybkie i łatwe Dla klientów fxsolution dostępne są darmowe konta demo. FX Solutions jest regulowany jako Członek Forex Dealer przez Commodity Futures Trading Commission CFTC i jest członkiem National Futures Association. Na stronie profilu brokera FX Solutions w naszej witrynie można przeczytać fx opinie rozwiązań innych handlowców, a także napisać swoje pe Rozwiązania rsonal fx przeanalizuj i wyrażaj opinie o Twoim osobistym doświadczeniu z brokerem Aby dodać recenzję do obrotu, musisz się zalogować na stronie. FX Solutions Trading information. Forex Broker Recenzje i oceny. W większości innych rodzajów firm istnieje wiele oszustw i oszustw popełnianych na rynku walutowym Większość agencji zajmujących się egzekwowaniem prawa, a także agencje regulacyjne, wie o tych oszustwach i ich pochodzeniu. Pamiętaj tylko, że kontakt z wszystkimi osobami związanymi z oszustwem lub oszustwem będzie można uzyskać rezultaty. W ciągu ostatnich kilku lat obserwowano stały wzrost oszustw i oszustw forex Przedsiębiorcy na rynku Forex zawsze uważali się na oszustwa inwestycyjne lub oszustwa osób prowadzących sprzedaż walut obcych, a także pośredników zajmujących się towarami, które dokonują wysokie roszczenia, że ​​klienci mogą dosłownie zarobić fajną kwotę bez podejmowania dużego ryzyka. Jeśli to brzmi fałszywą obietnicą - to prawdopodobnie to, co jest. W Ameryce, w Stanach Zjednoczonych Commo dity Futures Trading Commission CFTC to federalna agencja, która reguluje handel kontraktami terminowymi na towary towarowe, walutą forex, a także kontraktami na opcje. Działa przeciwko firmom podejrzewanym, że sprzedają walutę forex w sposób oszukańczy lub nielegalny. W tym celu można się oburzać. Stop Hunting Running To niemożliwe Forex Brokerów zawsze doradza w sprawie faktu, że fakt, że trudno będzie stawić czoła temu stopom na tym rynku To wytłumaczenie jest najśmielszym i największym ich roszczeniem W rzeczywistości prawda jest taka, że ​​istnieje znacznie więcej forex przestań działać niż jest na futures Zatrzymanie na tym rynku jest prawdopodobnie takie samo, jak na rynkach kapitałowych. Pomyślny skok Czasami na wykresie brokera jest bardzo szybki wzrost świecy, gdy nic nie ma miejsca na inne s wykres Wskaźniki takie jak stop-loss są sugerowane głównie do wskazania tego wątpliwego skoku. Będziesz musiał zabronić za wygranie za dużo Musisz słysząc, że wygrywanie często w forex może c ause you być zabronione Win zbyt wiele i być zablokowany w Forex, można zadać sobie pytanie Ale to prawda. Langing Brokers twierdzą, że pobierają trzy-pip układ kiedy handluje znaną parą walut Ale pipsów, które robią może biegnij w dwucyfrowe cyfry, na przykład 10 lub nawet więcej Skrzywił cenę, aby to zrobić Ponieważ nie prowadzisz transakcji na giełdzie, twój broker może zaproponować Ci dowolną cenę, którą chce. Skorzystanie z ofert cenowych Zwykle brokerów w forex market lean prices Broker jest w stanie po prostu podać cenę waluty podaną przez bank, z którym korzysta on do handlu Różne banki mają różne struktury wyceny walutowej Nigdy nie dowiesz się, jaka jest prawdziwa cena, w przypadku braku centralnego wymiany, gdzie wszystkie ceny przechodzą przez. FX Solutions Recenzje i oceny. REYNAN - PHILIPPINES 9 lat temu Mam prawdziwy rachunek z nimi i nie mam problemu z tym, że nigdy nie wzbudzałam rozkoszy, a ja lubię szybką egzekucję zamówień i ALM OST WSZYSTKIMI, KTÓRZY TRYBUNAŁ POTRZEBUJESZ JESTEŚMY Z MAMEM, JEŚLI MNIE ZE SŁUŻYĆ, że BĘDZIE WSPÓŁPRACA NA PORADNIKI NA 2 PIPSI MYŚLI, ŻE MUSZĄ ZMIANA NASTĘPUJĄCEGO Imie BROKER NA STRONĘ SUKCESU FOREX-SOLUTIONS Guys Ja osobiście polecam ten broker to jest jeden z najlepszych Szybka realizacja Nigdy nie SLIP SL NIGDY WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIADOMOŚCI WIADOMOŚCI CZASOWE ROZWIĄZYWANIE Z 1000 ZAINTERESOWANYCH ZAPOTRZEBOWANIA OCO I PRZYDATKOWANIE ZAPISZ AKTUALIZACJĘ AKTUALNOŚCI ZAMKNIĘCIE I ZWYCIĘZAJĄCĄ MOŻLIWOŚĆ ZABEZPIECZENIOWANIA MOŻLIWYM MARGINEM NA 1 500 NAZWISKO, JEŚLI MAM NA SIEBIE BEST. Jack 9 lat temu SCAM bardzo źle handlowałem dla klienta i oni ciągle strajkowali moje przystanki do rurociągu Za dużo coinsidence jeśli prosisz mnie, żebym tylko przez 2 dni się tam i powiedział mój klient, że nie będę tam handlu anymore. Ray Jack 1 miesiąc temu miałem ten sam problem, nawet jeśli zrobiłem mój stop naprawdę szeroko, zobaczyłbym blip na wykresie i zatrzymał się, a cena nadal będzie normalna, więc zbieg okoliczności lol zamknąłem moje. 9 lat temu To jest najlepsza platforma, jakiej kiedykolwiek byłem Używałem różnych rozmiarów kontraktu 1000k-100000k na każdą partię Najlepiej jest dla tych transakcji z mini konto sugeruję, że możesz handlować parą NZD USD bcoz cena za 1lot mini konto dla NZD USD tylko 18 18dlr zamiast 50dlr dla innej platformy Oznacza to, że możesz handlować 3lotami NZD USD w FXSOL w porównaniu do 1lot w innej platformie Więc możesz dostać 1pip 3dlr w porównaniu do innych platform 1pip 1dlr Czy możesz sobie wyobrazić, że That GREAT. Toks 9 lat temu SCAM They są zgorzelcami i złodziejami Po tym, jak skończą wykończenie pieniędzy, BĘDZIE opróżnić cię z ich platformy i zamknąć konto pod przymusem czyszczenia Ah są najgorszymi ze wszystkich brokerów BeforE rejestracja ich personel będzie śledzić i mówić ładnie, po rejestracji zamkniesz wszystkie kanały komunikacji Zapomnij o tych facetach to zestaw złoczyńców online, najgorszych oszustów MOJE OSTRZEŻENIE, JEŚLI NIE CHCE ZACHOWAĆ PIENIĄDZE, NIGDY NALEŻY PODCZĘŚĆ NALEŻYA. Na 8 lat temu SCAM I zgadzam się z wieloma pisarzami tutaj - FXSol robi handel przeciwko tobie straciłem dużo pieniędzy i nadal jestem w szoku - uważaj, bo mam podejrzenie, że ich konto w praktyce w jakiś sposób działa dla Ciebie tj. zarabiać pieniądze, ale kiedy idziesz na żywo dostać fleeced masz na uwadze - daj im swoje pieniądze, ale powiedz, że Ci się podobało. David 8 lat temu Mam rachunek Practice Demo z FX Solutions Myślę, że platforma jest lepsza Nie ma wiele unimproved - noisy informacji, FX działa bez zamieszanie, bez fanfardu Projekt pracy jest na najwyższym miejscu, myślę, że jest ważne Istnieje możliwość pracy w innej parze, w tym samym czasie Pomimo wymienionych zalet, bardzo ważne jest to, że FX Solutions doświadczenie zarządzania jest sugestywny F2F, z witryny Zdecydowałem się na handel z FX Sollutions na przyszłość. Sheyne 8 lat temu Miałem transakcje za pośrednictwem IFX, a nie oszustwo w ogóle Doskonała obsługa klienta, ale poślizg sprawił, że szukam lepszego broker. Leo 7 lat temu Z mojego doświadczenia, Fxsolution jest prawdziwą transakcję otworzyłem konto łatwo, zrobiłem 25000 dolarów z 1500, wycofałem wszystko i otrzymałem moje pieniądze w ciągu 2 dni Spready pozostały nieruchome, zatrzymania nie były polowane potem znowu nie używam ich dużo I jeśli handlu z nami jak wiele mówią , kogo to obchodzi Jeśli masz dobrą strategię, nie ma problemu. candlesticks 7 lat temu I wont rate fxsolutions cuz nigdy nie handlowałem z nimi, ale handlowcy, którzy narzekają na brokera obrotu nimi nie są prawdziwymi handlowcami Czy wykształceni się o jak działa rynek Czy wiesz, gdzie umieścić swoje zlecenia stop i ograniczyć Oto wielkie pytanie, czy masz konsekwentną strategię, która działa. John 7 lat temu Bardzo przyjazna dla użytkownika platforma, tak, że trafiają w przód ładnie, zanim odejdą w Twoim kierunku , ale duży problem polega na tym, że mają te złe kleszcze, które wymazują Twoje konto, wprowadzają w negatyw i prawdziwy kickker jest taki, że nie pojawiają się na innych platformach Ogólnie zdarzają się na pary mniejszości, więc narysuj swoją n konkluzje, ale na pewno kosztowały mnie kilka dolarów Jestem szczery, aby znaleźć uczciwą platformę, więc jeśli ktoś wie o jednym zamieszczeniu tutaj byłoby wspaniale. DIOGENI 7 lat temu IFX wydaje mi się uczciwym pośrednikiem Jeden respondent, który mówi jego stop został trafiony na nosie - czy sprawdziłeś cenę z dowolnym innym brokerem tego dnia Ten facet brzmi jak amator. Lubię Firma ma oddział w Bostonie w Stanach Zjednoczonych i jest NFA zarejestrowany Tightest rozprzestrzenia I ve ever seen i sprawiedliwe wykonanie na obaj kupuj i sprzedajesz zabezpieczanie możliwości. Obsługa klienta SUPPER Niezawodna platforma. Byłem z kilkunastu brokerów forex przez wiele lat jest wiele wątpliwych, nieuczciwych, zbankrutowanych Spróbuj tego i zobaczyć różnicę. najib 7 lat temu opłaty za nocleg są do drogie dla przedsiębiorcy za pomocą dużego dźwigni Nie wiem, czy już zmienili lub nie usunąłem pieniędzy, gdy zmieniają regułę opłat za nadmierne obciążenie. Martin 7 lat temu SCAM Uwaga Zachowaj je tak daleko, jak to możliwe Są SCAM Moje pieniądze zniknęły z mojego konta I byłem zaszokowany poprosiłem ich o moje pieniądze, odpowiedzieli, że posłali moje fundusze do IB Nigdy nie porozumiałam się z żadną stroną trzecią, ja też nie poleciłem FX Solowi wysyłać pieniędzy nikomu Ale oni poinformowali, że muszę zapytać tę osobę ich IB Ridiculous, ale to prawda O handlu z nimi. Leotar 7 lat temu SCAM FXSol Australia Platforma MT4 jest prawdziwym złodziejem W zeszłym tygodniu otwierają mi handel z 790 stratą Dziś rano 12 4 2009 Kanadyjska Zmiana Zatrudnienia, 7AM, Zamknąłem pozycję z około 2400 zysków, aby zdać sobie sprawę, że zamknęli się w tej samej cenie, w której był otwarty 0 zysku Odpłacenie Zostało przerwane i nie powinno się otwierać Wykres pokazuje, że cena nie była luka Podczas NFP 8 30 AM, 12 3 09 Miałem zysk z 4345 05 tylko po to, aby zrealizować godzinę później, że wzięły mój zysk - racjonalne niewłaściwe zyski handlowe Gdy skarżyłem się na to, dezaktywowali konto Zrealizowali także inne konto, którego nie używałem przez miesiąc. Orion 7 lat temu I don t wiem, czy jest firma z oszustwem, ale na pewno nie faworyzują klienta w jakikolwiek sposób, kształt lub formę Jeśli nawet rozważasz tę firmę, pozostań daleko, daleko - z łatwością mogę to rozdzielić na wszystkie czacie, zrobić z FOREXem, aby wrzasnąć to do świata W trakcie handlu, zwłaszcza, jeśli przemieszcza się w ogóle, a nie całkowicie nieruchomo, jeśli nie faworyzuje tego pośrednika, da to wymaganie i daje ci sekundę lub dwa, aby kliknąć przycisk Tak, a następnie zniknij Jeśli handel sprzyja brokerowi zarabia pieniądze, nie będzie to wymagało, nawet podczas gwałtownych zmian w cenie waluty Ta praktyka spowodowała ogromne marże, mimo że złożyłem bliską kolejność z wystarczającym czasem.

Comments